În episodul din această săptămână despachetăm cafeaua. Kandace și Ray fac o excursie de la Portland la Seattle pentru a întâlni un Dane și un Aussie, a discuta cele mai recente proiecte la The Coffee Collective din Copenhaga.
Lansat în 2007, prăjitoria a crescut astfel încât acum include și cinci cafenele distincte, rămânând însă o forță de pionierat în ceea ce privește transparența prețurilor care este strâns legată de sustenabilitatea economică a producătorilor de cafea
"Am lucrat cu toții în cafea câțiva ani înainte de a porni această companie și am simțit că ceva este în neregulă cu întreaga industrie a cafelei - acest paradox al cafelei cu prețuri foarte mari pe străzile selecte ale Europei, în același timp agricultorii obținând un preț foarte mic pentru produsul lor", a declarat Campionul Mondial de Barista 2006 și co- fondatorul The Coffee Collective, Klaus Thomsen a spus K-Ray.
"Am început compania noastră în timpul a ceea ce se numea criza cafelei, acum după 11 ani, avem de-a face cu o nouă criză ... În același timp, avem toți acești bani care plutesc în cafea. Conglomeratele mari cumpără lanțuri de cafenele și așa mai departe. Prea puțin din această valoare ajunge la agricultori. "
Urmăriți aici cum Thomsen și CC Callum Hare vorbesc mai mult despre ambițiile de transparență ale companiei, logo-ul său unic și designul ambalajului cu un fund transparent și experimentele sale creative cu alte articole de specialitate cum ar fi brânza și kombucha:.